În acest document sunt stabiliti termenii și condițiile de utilizare a site-ului www.decoprim.md si toate conditiile de achizitionare  a produselor si serviciilor comercializate prin intermediul site-ului nostru. Politica de confidentialitate, de retur si orice alte documente constituie cuprinsul acestui document, numit în continuare “Termeni si conditii”. Accesarea si/sau utilizarea site-ului www.decoprim.md de catre dumneavoastra constituie ACCEPTAREA prezentului conditii și va obliga la respectarea acestora. decoprim.md isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment Termenii și Condițiile. Orice modificări aduse Termenilor și Condițiilor vor intra în vigoare numai pentru comenzile noi, înregistrate după publicarea modificărilor respective pe acest site web.    

  1. Dispoziții generale 
    1. La înregistrarea comenzii în magazinul online, Clientul accepta Termenii și condițiile de vanzare a produselor (în continuare – Termeni si conditii) prezentate mai jos. 
    2. Acești Termeni si Conditii, precum și informația despre produsele afișate pe site sunt oferte publice, în conformitate cu prevederile Codului civil al Republicii Moldova  și a Legii nr. 284 privind Comertul Electronic. Cumparatorul, după ce a luat cunostinta cu textul acestor condițiilor de vanzare, le accepta prin bifarea alineatului „Am luat cunostinta cu termenii și condițiile de vanzare pe site-ului decoprim.md”. 
    3. Relațiile dintre client si vanzator sunt stabilite în baza Legii nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protectia drepturilor consumatorului, și a altor acte normative adoptate în conformitate cu aceasta. 1.4. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica Termenii și Condițiile date, iar Clientul este obligat sa monitorizeze modificările în mod regulat. 1.5 În scopul îmbunătățirii calității deservirii clienților și luând în considerație fluctuația cursului valutar cât și volumul de furnizori cu care lucrăm, la fel și faptul că toate datele sunt gestionate de către robot și pot apărea erori, Clientul preventiv Confirmării Comenzii va lua legătura cu operatorul pentru a verifica prețul și prezența mărfii în stoc. 1.6. Clientul accepta Termenii și Condițiile, apasand butonul „Confirmarea Comenzii”, în ultima etapă de înregistrare a comenzii pe site. 1.7  Achitarea comenzii nu reprezintă și finalizarea cu succes a tranzacției de vânzare-cumpărare fără confirmarea acesteia de către vânzător. 1.8  Vânzarea – cumpărarea are loc numai după primirea de către Client a confirmării / acceptului din partea  vânzătorului despre finalizarea tranzacției.      
  2. Noțiuni utilizate în prezentul document
    1. Client – persoana fizica sau juridica, care efectuează comanda pe www.decoprim.md
    2. Vanzator -Decoprim Plus SRL
    3. Magazin online – site, spatiu de comert electronic, care este deținut de vanzator si are adresa Internet www.decoprim.md. Aici sunt prezentate produsele și serviciile, condițiile de achitare și de livrare pentru înregistrarea acestor comenzi de către clienți. 
    4. Site – www.decoprim.md 
    5. Produs – bun, obiect destinat unei anumite nevoi umane, care este de vanzare pe site. 
    6. Comanda – înregistrarea cererii pentru procurarea bunurilor și serviciilor, în conformitate cu lista de produse oferite pe site. 
    7. Serviciu de livrare – serviciul, care oferă prestarea servicilor de livrare a comenzilor către clienți.   
  3. Înregistrarea pe site 
    1. Vanzatorul nu este responsabil pentru exactitatea și corectitudinea informațiilor furnizate de client în timpul înregistrării.     
  4. Înregistrarea și termenul: www.decoprim.md  livrarea comenzii 
    1. Comanda clientului poate fi preluată în următoarele moduri: prin telefon sau înregistrată de către client pe site. Detaliile de înregistrare a comenzii sunt descrise în punctul „Cum sa inregistrezi comanda”. 
    2. La înregistrarea comenzii, clientul trebuie sa specifice următoarea informație: numele și prenumele Clientului sau a destinatarul comenzii adresa de livrare a comenzii telefonul de contact e-mail. 
    3.  După înregistrarea comenzii, clientului i se oferă informații privind data preconizată, de transmitere a comenzii de către Serviciul de livrare. Data specificata depinde de disponibilitatea produselor comandate în depozitul vanzatorului, și timpul necesar pentru prelucrarea comenzii. 
    4. Vanzatorul are dreptul de a refuză înregistrarea comenzii, în cazul în care Clientul a făcut deja comanda de 5 sau mai multe unități, pe care le-a refuzat anterior, din motivele care nu sunt legate de prezența defectelor în aceste produse. 
    5. Toate materialele informative afișate pe site, au caracter consultativ și nu pot transmite în totalitate informatia exacta despre proprietatile si caracteristicile marfurilor, inclusiv culoarea, marimea si forma. În cazul când clientul are întrebări privind proprietățile și caracteristicile produselor, înainte de a înregistra comanda, el trebuie sa contacteze Serviciul de informații la numărul de telefon +373 60 322 200. 
    6. În cazul lipsei produsului comandat în depozitul vanzatorului, vanzatorul are dreptul de a anula comanda și de a informa clientul prin trimiterea unui e-mail la adresa specificata, sau prin telefon.
    7. În cazul anulării Comenzii preplatite, costul produsului anulat este returnat către client prin modulul in care a fost initial produsa achitarea.   
  5. Livrarea
    1. Metodele de livrare a produselor sunt menționate pe site. 
    2. Vanzatorul va face tot posibilul pentru a respecta condițiile de livrare specificate pe site, cu toate acestea, sunt posibile eventualele intarzieri in livrare, care pot apărea din cauza unor circumstanțe neprevăzute (traficului aglomerat, condițiilor meteorologice, sarbatorilor de stat), și nu din vina vanzatorului. 
    3. Riscul de pierdere accidentală sau deteriorare a produsului se transmite clientului din momentul cand acesta primește produsul și semnează în documentele care confirmă livrarea. 
    4. Costul de transport este calculat individual pentru fiecare comanda, în funcție de zona și metoda de livrare, si, uneori, în funcție de metoda de achitare, și este specificat în momentul înregistrării comenzii pe site.
    5. În momentul livrării, produsul este transmis clientului sau persoanei denumite în calitate de destinatar al comenzii. Dacă persoana este incapabilă sa obtina produsul, care trebuie sa fie achitat în numerar, produsul se transmite persoanei care este gata sa dea detalii cu privire la comanda (numărul de origine și / sau numele complet al destinatarului) și sa achite complet comanda către persoana care efectuează livrarea.
    6. La primirea comenzii, clientul trebuie sa verifice aspectul exterior și ambalajul produsului, numărul de produse din comanda, integritatea.   
  6. Achitarea comenzii 
    1. Prețul produsului este indicat pe site. În cazul  indicării corecte a prețului produsului comandat de Client din cauza fluctuației cursului valutar și din motive tehnice, vanzatorul în cel mai scurt timp va contacta clientul, pentru a confirma comanda după preț corectat sau pentru a anula comanda. În cazul dacă contactarea clientului nu este posibila, aceasta comanda se considera anulata. 
    2. Prețul produsului poate fi modificat unilateral de către vânzător. 
    3. Metodele de achitare a produselor sunt menționate pe site, in rubrica „Metode de achitare”. Metoda de plata convenita se considera metoda aleasa de client, din toate metodele de achitare disponibile, la momentul efectuarii comenzii.
    4. În cazul produselor preplatite, comanda este acceptată pentru procesare, numai după ce banii necesari sunt inrolati de către Client în contul curent al Vanzatorului. Produsul nu poate fi rezervat la comanda, iar vanzatorul nu poate garanta disponibilitatea lui în depozit, specificata în momentul înregistrării comenzii, si ca consecinta, se poate mari termenul de livrare. 
    5. În cazul achitării produsului cu cardul bancar, autentificarea operațiunii se efectuează de către banca. Dacă banca are motive sa creada ca operațiunea are caracter fraudulos, ea are dreptul de a refuze aceasta operatiune. 
    6. Comisioanele percepute de la Consumator sau Cumparator pentru tranzacția de achitare electronică a contravalorii produselor si/sau serviciilor reprezinta o vointa a consumatorului sau cumparatorului si sunt convenite între utilizatorul serviciilor de plată și prestatorul de servicii de plată și se limitează la acoperirea costurilor reale ale prestatorului de servicii de plată. 
      • Consumatorul sau cumparatorul este în drept să refuze tranzacția de achitare electronică a contravalorii produselor și/sau serviciilor cu comisioanele aferente prin optarea altei modalitati de achitare din rubrică „Modalități de plata”. 
      • În temeiul prevederilor art. 38 alin. (1) lit. c) al Legii nr. 114 din 18.05.2012 cu privire la serviciile de plata si moneda electronica, toate comisioanele pe care utilizatorul serviciilor de plată urmează sa le plătească prestatorului sau de servicii de plată sunt transparente, cu specificarea sumelor și a comisioanelor la pagina de „Efectuarea comezii”, rubrica „Confirma comanda”. 
      • Restituirea contravalorii produselor și serviciilor utilizând aceeași modalitate de recepție a mijloacelor financiare implica încasarea unui comison de revocare in valoarea aceluiași comision perceput pentru achitarea serviciilor și produselor.   
  7. Returnarea produselor 
    1. Returnarea produsului de calitate corespunzătoare. 
      • Clientul are dreptul de a refuza produsul comandat în orice moment, inainte de primire a acestuia, și după primirea mărfurilor – în termen de 14 zile. Returnarea produsului de calitate corespunzătoare, se face în strictă conformitate cu Legea nr. 105/2013 privind protecția consumatorului și este posibila în cazul neutilizării bunului, păstrării aspectului exterior, proprietăților de consum, precum și în cazul existenței unui document, care dovedeste faptul și conditiile de cumparare a acestui produs. 
      • Clientul nu are dreptul de a refuza produsul de calitate corespunzătoare, cu proprietati individuale specifice, în cazul în care produsul specificat poate fi folosit doar de către client. 
      • În caz ca clientul refuza produsul în conformitate cu p. 6.1.1., vanzatorul returnează suma achitata pentru produsul returnat, cu excepția costului de livrare, nu mai tarziu de 15 zile de la data de primire de către vânzător a cererii scrise din partea clientului. 
      • În termen de 14 zile de la primirea comenzii, in afara de ziua de cumparare, Clientul are dreptul de a schimba produsul de calitate corespunzătoare cu un alt produs similar, numai în cazul dacă acest produs nu-i convine clientului după forma, dimensiuni, stil, culoare sau dotare tehnica. Clientul nu poate schimba produsul de calitate corespunzătoare, care este specificat în Lista de produse nealimentare de buna calitate, care nu pot fi returnate sau schimbate, aprobat in Legea nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protectia Consumatorului. 
      • Dacă la momentul adresării Clientului, produsul similar nu este în stoc, Clientul are dreptul de a respinge comanda și de a solicita returnarea sumei achitate pentru produs. Vanzatorul trebuie sa ramburseze suma de bani achitata pentru produsul returnat în termen de 15 zile de la data de returnare a marfii. 
    2. Returnarea produsului de calitate necorespunzătoare 
      • Clientul poate returna produsul de calitate necorespunzătoare vanzatorul sau producatorului, și are dreptul de a cere returnarea sumei de bani achitate în decursul perioadei de garanție, termenului de valabilitate, sau dacă acest termen nu este specificat, într-o perioada de timp rezonabilă, care nu depaseste un an. Clientul poate solicita, de asemenea, schimbarea sau eliminarea defectelor a produsului de calitate necorespunzătoare. 
      • În cazul respingerii Contractului de acord de către Client și prezentarea cererii de rambursare a sumei achitate pentru produs, în conformitate cu condițiile punctul 6.2.1., suma achitata urmează sa fie returnată clientului în termen de 15 zile de la primirea cererii scrise de către vanzator. 
    3. Rambursarea banilor achitati 
      • Suma de bani achitata se returnează clientului în același mod, în care a fost efectuata plata pentru produs. 
    4. Lista de acțiuni în caz de încălcare de către Vânzător a condițiilor de sortiment.
      • În cazul detectării în comanda livrată a produsului care nu corespunde cu produsul comandat, Clientul are dreptul de a refuză comanda și de a cere inlocuirea produsului conform sortimentului comandat, sau de a cere restituirea banilor achitati pentru produs.
      • Dacă inlocuirea produsului este imposibilă, Vanzatorul va notifica Clientul prin trimiterea unui mesaj la adresa de e-mail specificata de Client, iar banii achitati sunt returnati în modul prevăzut în punctul 6.3.1. 
    5. Informația detaliată despre pretențiile către calitatea și returnarea produselor poate fi trimisă pe e-mail [email protected] sau pe adresa  Str. Petricani 17/3 , Chișinău.  
  8.  Politica de confidentialitate 
    1. La înregistrarea comenzii pe site-ul www.decoprim.md, Clientul oferă următoarea informație: numele, prenumele, adresa de livrare, adresa de e-mail, numărul de telefon. 
    2. Oferind informația personală site-ului, Clientul accepta prelucrarea acesteia de către Vanzator, inclusiv pentru promovarea produselor și serviciilor site-ului. 
    3. Clientul trebuie sa fie conștient de faptul ca toata informatia oferita pentru implementarea acestui serviciu nu va fi divulgata persoanelor sau site-urilor neautorizate. Excepție poate fi oferirea informației personale la cererea organelor competente ale Republicii Moldova sau la solicitarea instanței de judecată. Vanzatorul este responsabil pentru mentinerea confidentialitatii informațiilor personale a Clientului. Clientul este obligat sa furnizeze informații fiabile. În cazul în care clientul oferă informații incorecte, vanzatorul nu este responsabil pentru informatia data și consecințele posibile. 
    4. Va rugam sa cititi Politica de Confidentialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, ca parte a acestui document.   
  9. Folosirea cookie-urilor 
    1. Vanzatorul are dreptul de a utiliza metoda „cookies”. Noi folosim „cookies” pentru a colecta anumite informații despre Client și pentru a urmări vizitele site-ul nostru. Site-urile folosesc des aceasta metoda pentru a imbunatati identificarea utilizatorilor lor.” Cookies „reprezinta o cantitate mica de informatie, care este trimisa de browser-ul Clientului si se depozitează pe hard disk-ul computerului. Acestea se transmit în momentul cand Clientul viziteaza site-ul nostru prin intermediul unui calculator. Daca Clientul nu elimina „cookies”, de fiecare data cand utilizează același computer pentru a accesa site-ul nostru, serverul va fi anunțat de vizita sa, iar noi putem colecta informații statistice despre activitățile Clientului pe site. 
    2. Vezi Politică de utilizare a Cookie-uri, ca parte a acestui document.     
  10. Măsuri de securitate Noi folosim măsuri de securitate comerciale pentru a preveni accesul neautorizat, menținerea exactității datelor și pentru asigurarea utilizării corecte a informației de pe site. Transmiterea datelor pe internet sau prin rețeaua wireless nu poate fi protejata în totalitate. Prin urmare, la fel ca alte companii, noi nu putem garanta securitatea informației pe care o oferă Clientul, astfel, el va face acest lucru pe propria răspundere. 
  11. Utilizatori minori În conformitate cu legislația aplicabilă, utilizarea site-ului și a conținutului acestuia este destinată cumpărătorilor adulți și nu intenționăm să vindem produse minorilor. Cu toate acestea, nu putem cunoaște vârsta persoanelor care vizitează site-ul nostru și, prin urmare, respectăm aceeași politică de confidențialitate pentru persoanele de toate vârstele. 
  12. Alți termeni si conditii
    1. Relațiile dintre Client si Vanzator se reglementează în conformitate cu legislația în vigoare a Republicii Moldova.
    2. În cazul apariției unor întrebări sau plangeri din partea Clientului, el trebuie sa contacteze Serviciul clienți la numărul de telefon +373 60 322 200 sau sa trimită o scrisoare prin e-mail: [email protected]. Părțile vor încerca sa rezolve toate litigiile apărute prin negocieri, iar în cazul incapacității de a ajunge la un comun  acord, disputa va fi transmisa in instanta de judecata, în conformitate cu legile din RM. 
    3. Recunoașterea de citre instanța de judecată a nulității oricărei prevederi a acestor Termeni si conditii, nu constituie nulitatea celorlalte prevederi.   

 

Plangeri În cazul plangerilor legate direct de momentul cumpararii si vanzarii de bunuri, puteți contacta Agenția pentru Protectia Consumatorilor și Supravegherea Pieței pe următoarele coordonate: mun.Chisinau, str. Vasile Alecsandri 78, MD-2012. www.consumator.gov.md